lørdag 13. mars 2010

status : no



har ikke fått tid til å skrive så mye i det siste, men tenkte dere kunne høre på denne istedenfor. snart kommer det mere, har skutt en video til en ny låt, og skal skyte min første egenproduserte musikkvideo på tirsdag. kjøper griseblod og henger på en fantastisk gård med nydelige hjelpsomme mennesker. min gode venn andrew amorim har laget manus og regisserer, mens eirik heldal hjelper meg å produsere og organisere.

la et vers på en sang med onkl p og joddski som big ice har produsert. kommer på skiven til Big Ice, som heter Trunk of Funk.

i tillegg må platen være ferdig på fire uker. cover og alt.

god helg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hva skjer med vinylen egentlig? er den ute eller?

Lars Vaular sa...

vinylen er helt ute.

jeg mener, den er ikke ute. den har ikke kommet en gang. så på en måte er det helt ute.

den heter "HELT UTE PÅ EP" og jeg føler at det er et veldig passende navn akkurat nå. verken usb sticksene eller vinylen har komt meg i hende som planlagt. sticksene kom svarte til norge med logoen Kingston på. Testpressen fra vinylen har ikke kommet ennå. men de sier den skal komme neste uke.

jeg beklager til alle som har måttet vente litt, sorry!

men i mellomtiden kan du stikke på robot i bergen og kjøpe deg en Lars Vaular sprettball. de kom nettopp fra kina.

:)

Anonym sa...

Lars, du er den feteste kisen i gaten! Musikken din er det beste av norsk! Med john olav nilsen og gjengen og a-laget på en solid 2 plass:)