lørdag 13. mars 2010

tårene til en klovn



SKÅL

5 kommentarer:

Anonym sa...

Z-ball?

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18497910

Anonym sa...

For slutten e nær, og eg har flasken og røyken klar! Så ta flasken til værs du kan'sje si no til Tier'n & Lars! Og vi e kjent for d'her, dette e ting som vi hørar og ser. Og bare så du vet, du kan'sje si no til Tier'n & Lars!

Rebecca sa...

Hei... bare lurer hvordsan du legger ut video klipp på bloggen. Jeg finner ikke ua av det. Enda det sikkert er vedens letteste sak.. hehe

Mvh
Rebecca
rebeccaygranes@gmail.com

Qb sa...

Mann, du burde kanskje vurdere å få litt bredere ,så du ikke cropper klipp og bilder så mye.

Lars Vaular sa...

rebecca: du går på youtube og finner embedkoden som du limer inn på bloggen din.

Qb: ja, jeg vet ikke helt hvordan. eller jeg kunne funnet det ut. men jeg har ikke prioritert det. pleier å trykke på den så den blir stor uansett ikke sant. gidd å se den liten og croppet haha.