lørdag 10. april 2010

akkurat som en matchball



kan nokken rippe senkveld og legge det på youtube? ishe si at eg sa det då. i mellomtiden fant eg denne tv2 perlen fra i høst.

Fjorårets mest spennende norske fotballkamp :

John Olav Nilsen & Gjengen vs Fjorden baby!

(med en liten Lars Vaular på leiekontrakt i gjengen)



"eg syns vi va jæla god dåeh... jæææla god i begynnelsen, men så viste deg seg at Gjengen rett og slett e bedre trent enn oss"

legg også merke til Lars Eriksens spontane jubel over egen scoring på 2-0 perlen.

10 kommentarer:

marie sa...

hahahaha

Amalie Mampenda sa...

dere hadde eid de uansett hva ! :D
digger dere !

Monk sa...

Her er du fra Senkveld i går, men "bare" opptreden....
Keep up the good work, hilsen Hjellestad.


http://www.youtube.com/watch?v=J-SEeltT09o

Anonym sa...

fjorden baby eier!!!!


"vi eier den derre undergrunnen"

er det ikke det dem sier?

Lars Vaular sa...

amalie, anonym : ja, de sier det. takk

monk: tusen takk for hjelpen!

Monk sa...

Bare hyggelig, men eg kan nok ikke ta på meg æren...fant den etter å ha lest ønsket ditt i dag.

Ha en strålende solskinnsdag.....hilsen Hjellestad.

Anonym sa...

Kan eg spørre ka tatoeringen din på venstre underarm står for?

Lars Vaular sa...

ja.

Anonym sa...

Herlig! Ka står tatoeringen for?

Anonym sa...

Fy for en strøken passning på 0-3, det var klasse, Lars ! ;) Tattisen er vel " L.U.W.R.A - Leeds United Will Rise Again" ?