torsdag 15. april 2010

en uforutsett misforståelse

Det var noe i luften i dag. En svær røyksky. Jeg kunne høre at det var noe på gang utenfor kåken. Det lå noe i luften.

Jeg lånte en rifle av en venninne til musikkvideoen min, den har stått hjemme hos meg i noen uker nå. Jeg skulle ta den med ned til byen for å levere den tilbake i dag. I det jeg skal gå ut døren er det noen som har veltet bosspannene utenfor. Et par ustabile figurer romsterer rundt der.
En ung kar kommer opp i døråpningen til meg vill i blikket og spør "har du øl, har du sigg?". Litt truende. Litt markeringsbehov. Tilfeldighetene skulle ha det til at jeg hadde denne her riflen i hånden i mangel på en svart søppelsekk til å pakke den inn i.

Jeg sier at jeg bare har denne (som jeg har i hånden). Og da klikker han jo.

"TRUAR DU MEG MED EN RIFLE!??". Jeg slengte døren igjen på han.

Så begynte han og kompisen å banke litt på døren. Skulle gjerne ringt noen, men mobilen min var ute av stand i dag. Prøvde å få kontakt med en tjommi på facebook men der var det bare "error occured".

Bankingen gav seg etter et par minutter. haha.

Men hvis noen setter fyr på huset så vet du ihvertfall hvorfor.

Og til deg : jeg mente ikke å skremme deg med riflen, altså.

#uforutsettmisforståelse
#dontplaywithguns
#kjøpersvartesøppelsekkerimorgen

1 kommentar:

Vågard sa...

Skyt smekkiser/nøttenarkiser i Sandviken, Lars. Koman, du vet vi som e herfra støtter deg!