fredag 23. april 2010

FPU disser meg med en rap

!!

jeg leverer, media provoserer.

i går fikk jeg en telefon fra en dame i nrk som sa at FPU hadde laget en disselåt til meg. Stakkars kyllinger tenkte jeg. Hun sendte meg låten på mail.

-kem har produsert låten, spurte jeg spøkefullt.

-hva?

-nei eg menar, det e ikkje poppa lars som har produsert den...

(i hip-hop sammenheng så er produsenten han som har laget beaten, mens i NRK sammenheng så har det ordet en litt annen mening)

-nei det er en i NRK det...

Så jeg gav dem et par drøye kommentarer for moro skyld. Men jeg vil jo gjerne si til FPU at jeg vet hva jeg driver med (jeg lager rapmusikk), NRK vet hva de driver med (de konstruerer saker), men dere vet ikke hva dere driver med. PUNKTUM

#mediamanipulering

38 kommentarer:

Lina sa...

Gi dem inn ;]

Eline L. Fjæren sa...

Haha, jeg elsker deg litt nå. FpU eier ikke perspektiver.

Anonym sa...

forsiktig nå lars.

siv jensen er med i bilderberg group
du måkke fukke m da man.

norske politisk engasjerte mennesker innser ikke at uansett hva vi stemmer på vil det norske systemet vandre videre i noe lunde samme kurs uansett hvem som leder det..

pga avtaler som handlingsregelen vil vi ikke kunne gjøre hva vi vil..


RU eier ikke perspektiv.

hilsen en rett høyre

Anonym sa...

how you doin ?

oh well you know, the man on my back...

Anonym sa...

"Men jeg vil jo gjerne si til FPU at jeg vet hva jeg driver med (jeg lager rapmusikk), NRK vet hva de driver med (de konstruerer saker), men dere vet ikke hva dere driver med. PUNKTUM"

FEIL.

Den dritten du lager kommer aldri til å bli kategorisert som rap.
En hvit bergenser som rapper er ikke veldig troverdig.Du er en wannabe.

Fpu'er, veel. sa...

Jeg likte deg litt, før du lagde den sangen. Dissing av politikere? Tragisk. Spesielt når du mest sannsynlig ikke har noe begrep om politikk, holdninger, visjoner og idéologier. Spesielt ikke Frp/FpU sine.

Kozemoze sa...

Elsker den kommentaren over:
"En hvit bergenser som rapper er ikke veldig troverdig"!

Gå inn Lars! Gå inn!

Anonym sa...

Elsker den kommentaren over:
"En hvit bergenser som rapper er ikke veldig troverdig"!

Troverdig til ka??


og du som ble krenket av dette..
Har du hørt etter på låten?


er jo ingen dissing på låten...

Eneste dømmende linjen er den anliggende tykkelsen på skallen til siv.

Johannes sa...

Det blir vel litt drøyt å kalle en taper som deg rapper, men skitt la gå! Men vaular!!1 He, he, he! Du er ein rappar, attpåtil ein gængsta ræppar??? Hvor mye dumt skal man høre? Trist at det faktum at du har brennt ei plate på datamaskinen på gutterommet kvalifiserer til å bli kallt rapper, men slik er det når man bor i utkantstrøk.

Anonym sa...

Det var jo veldig seriøst johannes..
Hva mener du med dette?

drøyt å kalle seg for johannes når du verken er profet eller døper..

internett hatere er skumle..

Legg ut en haters begravelse Lars

Anonym sa...

"Siv blir sjefen din, så begynn å grin. Ikke bra for deg, men det blir billig vin"

Tolker dette som: stem FrP så blir det billig sprit, men alt annet går til helvete.

"Vi skakke selge kaker, vi skal ha makta tilbake"

Tilbake? Skal man ha noe tilbake så må men vel ha hatt det før..

Anonym sa...

Jay Easy disser Lars Vaular og dRAPstruer norske politikere! Hør saken på YoTube (som vi rappere kaller YouTube):

http://www.youtube.com/watch?v=dteiuDetOyE

Eline L. Fjæren sa...

"En hvit bergenser som rapper er ikke veldig troverdig".

Haha. Derimot jævla troverdig å poste drittkommentarer uten engang å kunne være tøff nok til å si sitt eget navn. Eller i det hele tatt være FpUer og rappe om billig vin.

Og tror forresten ikke at Siv kommer til å ta makta selvom den strålende strategien hennes fikk førstesiden på Dagbladet i dag. Sorry.

Martin Ellingsen sa...

Først vil jeg bare si at jeg synes at det er artig at så mange anonyme FpUere kommer med hatekommentarer, hvis du skal gå til personangrep, vennligst bruk fult navn. takk.

For det andre så virker det som om mange tar denne sangen SVÆRT personlig, noe jeg synes er veldig moro, særlig hvis vi ser på Gatas Palament, som f eks går ut mot AP, uten at jeg eller noen andre fra AP liker dem noe mindre av den grunn. Det er en SANG, og ja, jeg vil påstå at det er en bra sang.

Og dere som slutter å høre på musikken til Vaularen pga han misliker FRP/Siv Jensen, (Som "alle" som driver med kunst/musikk gjør) så vil jeg sitere sjefen sjøl:

"Alle hatere kan suge hundepikk til de får underbitt"

Gjør din ting Lars, gjør din ting!

Lars sa...

Siv Jensen oppfordrer også til drap av meningsmotstandere. Skal vi sieven steven og legge saken død da? http://www.vg.no/iphone/article.php?artid=10004129

Per von Sjøholt sa...

For det første vil jeg si, det er tydeligvis en del Frp`ere som føler seg tråkket på tærne her, og det er bare godt! De folka der skal bare tråkkes på.
Og når det gjelder Fpu`s tilsvar, vil jeg bare si FLAUT...

g sa...

Utrolig at NRK oppfordrer til motrapp. Er NRK et eventbyrå, eller en institusjon for journalistikk?

mangeschmidt sa...

Hahaha! Inte trovärdigt med en vit rappare från Bergen? Men om man är en vit snubbe från Bergen som rappar, är det då omöjligt att vara trovärdig? Norge måste sluta vara så jävla "real". Slappna av och njut av de talanger ni har istället.

Mad Kärlek till Lars och alla andra homies i Norge!

Mvh

Mange Schmidt

Unkle Dave sa...

Haha, ignorant ass haters. Godt å se at dere vet å lytte etter til en tekst.

Feit låt, morsomt med kontrovers er det og! Godt å høre lysluggen tilbake på rapbeats etter tekno-hiatusen.

Og btw, i Norge har ikke melanin noe som helst med rapmessig troverdighet å gjøre.

Anonym sa...

Den dritten du lager kommer aldri til å bli kategorisert som rap.
En hvit bergenser som rapper er ikke veldig troverdig.Du er en wannabe.


det kan nesten ikke sies bedre, du suger så jævlig, eg hadde vært flau,hadde eg gitt ut album bestående av ett par utrolig dårlige rhymes som går på repetering igjen å igjen å igjen, helt alvorlig din bleie, rimene dine e så jævlig leie.du e ikkje gangster, eg vet kem du e og du e ikkje tøff i det hele tatt når du ser meg på gaten

Lars Vaular sa...

Jeg blir litt lei meg på deres vegne :

Hva er det som ikke er troverdig? Jeg mener. Dere snakker med fasiten. Det blir litt tåpelig at NOEN skal fortelle meg hva som er troverdig og ikke. For tro meg, det vet jeg veldig mye mere om enn dere. Jeg er ikke en gangstarapper, jeg er bare en rakkerunge. Og hvis jeg ser deg på gaten, så vet jeg ikke hvem du er, du vet hvem jeg er, og det er egentlig alt som kommer til å skje.

spørsmål : hadde du foretrukket at jeg truet deg med kniv? er det REAL nok for deg?

#sivjensentruerarnestrandmedknivfratalerstolen

PS! jeg er utrolig fascinert av at dere (hatere) er så opptatt av å formidle "du kan ikke kalle deg en rapper". hahahaha. er det sånn at dere tror det er viktig for meg? "dette kan ikke en gang kategoriseres som rap". folkens jeg vet at dere er avhengig av å sette ting i bås og tro at dere forstår dem, men : sånne kommentarer kan ikke en gang kategoriseres som fornærmende. ;) smil og vær glad.

Anonym sa...

Knock em' out the box, Lars! Knock em' out!

Anonym sa...

hahahaha, den derre fpu dissen var tragisk....de kunne funnet på noe bedre

Anonym sa...

Hehe, all PR er god PR. Regner med Larsen sitter med dollargliset og koser seg nå med tanke på all gratis reklamen nå før albumet slippes.
Platen er allerede bestilt så regner med den dukker opp i postkassen iløpet av mai, blir greit å få vekslet litt fra La Hat og D`e Glede i bilen. Vaular for statsminister.. ;)

Tuva sa...

FPU driter seg ut, Vaular vinner. Igjen.

KONG HALVOR sa...

OH GEEEESES, sitter å hører den frp greia. Pinlig ass..

Kleftis sa...

alle haterne e usaklie å vet ikke hva de prater om.<- punktum

ørjan sa...

Syns det er på sin plass med et Salhus Vinskvetten-sitat:

"Ein treng ikkje kunna (...) for å gjera da godt,
Kunsten e å verta øvetolka, og misforstått"

Anonym sa...

Fpu sin rapp var dårlig, ingen tvil, men den dritten du lager er fan meg verre! du suger kraftig, vaular, håper du forstår det snart

Anonym sa...

Jeg har visst kommet feil. Her er så underlig. Hvilket år er dette? 1984? 1985? Du må da vite dette Lars?

Anonym sa...

Jeg er fjorten. Alt jeg har å si til haters er... lol

Anonym sa...

fjortiser digger sikkert sangene dine, og de om det. Når jeg tenker meg om er jo sangene dine gjennomsyret av fjortis-humor og rim, kansje du skulle gjort som en annen kriminell bergenser gjorde en gang, dra igang en turne der du og drittgjengen din reiser fra ungdomskole til skole og synger om hvor bad det er med narko og shit

og til fjortisen som digger lars : det kom ikke som noe sjokk, fjortiser er jo umodne wannabees, passer bra å høre på vaular da

LARS V sa...

"Men jeg vil jo gjerne si til FPU at jeg vet hva jeg driver med (jeg lager rapmusikk), NRK vet hva de driver med (de konstruerer saker), men dere vet ikke hva dere driver med. PUNKTUM"


så feil kan man ta..

Du lager ikke rapmusikk, det sier du selv,.du lager dritt, du har ikke peiling på hva du driver med.

Du klarte jo å drite deg loddrett ut i intervju på musikkverket

"eg håper de forstår at eg forstår at eg forstår..." hahaha, meld deg inn i dizzie tunes , din dimling

NRK er faktisk jævlig troverdig i det de driver med, tv og radio, du derimot er like troverdig som en heroinjunkie som sier han er streit. Fuck deg og de taperne du holder deg med, det er sånne som deg som burde vært voldtatt av taxisjåfører, din lille hore

Anonym sa...

spørsmål : hadde du foretrukket at jeg truet deg med kniv? er det REAL nok for deg?

du hadde ikkje tørd å true meg om du så hadde hatt en armè av sotrør på din side.

det e det eg mener ditt rumpetroll, du er så pinglete at eg eter deg te frokost, så ikke gå rundt å tro at du e heftig, eg kommer ikke til å gå forbi deg på gaten, eg skal løpe deg ned og knekke deg i to når eg ser deg

roger rabbit sa...

til Eline L. Fjæren : ville bare si jeg synes du hadde en kjempefin blogg, ,er det du som har tatt alle bildene? jeg lurte på om det var deg på bildet uti åkeren med de fine små puppene ? :) :) nice nice !! veldig flotte patter, eline oh lala jeg fikk lyst å slikke nipples all night long! all night !!

Anonym sa...

DU SUGER VAULAR !

Anonym sa...

Det gjør faktisk fyfsisk vondt å høre på Fpu sin "mot-rap".

Anonym sa...

Haha, hva faen for no dritt er det her da? dere sitter å sier at Lars Vaular er dårlig? hvorfor i hælvette kommenterer dere da? ingen som bryr seg :) Fuck FpU. Hatere kan brenne i helvette for alt jeg bryr meg :P


stå på Lars!