fredag 23. april 2010

Gi meg noe bass live på lydverket

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du laga så bra musikk Vaular! Blir ALDRI lei av musikken din! :)

Jensen sa...

Kom igjen lars.. ligg ut kem skjøt siv jensen slik at jeg kan spille den over på minidisk, for så å konvertere den over til mp3.

kom igjen... kjøper platen uansett.

Anonym sa...

Lars Vaular, du suger... eg hadde bedre rim på lur når eg gikk i barnehagen..du har fan ikkje mange ord i ditt vokabular din nisse, det er jo mere variasjon i en pakke cornflakes for fan. eg blir dårlig av stilen din, det du holder på med e ikkje rap, det e nynning og tralling..

Jensen sa...

i ditt vokabular mister anonym har du et ord som heter "mere".
det ordet finnes ikke

Fuck FPU sa...

anonym kan suge tissen sin. Jævla FPU Kuk!

Go Vaular!

Anonym sa...

likes :

at anonym bruker "cornflakes metaforet" på youtube kommentarene også, og klager på variasjon.

lars vaular ER variasjon.

Anonym sa...

skulle tro du var forelsket i Lars Vaular. Ke det går i med deg din nisse, e du så vanvittig imponert av Lars Vaular, kan du ikke suge kuken hans då, din bøg ?! og den derre nye musikkvideoen var jo så jævlig lame, vaular med balltre ? hahaha han er jo så spinkel at eg tviler på at han klarer å svinge det! :) så var det helten din andrew amorim, ke det går i med han då? jævla emo-degos .. og videoen er så jævlig whack.. vær så snill og dra te loddefjord å pul på hverandre, dokker liker jo hverandre så godt!

Anonym sa...

hadde aldri trodd at jeg skulle se tommy tee stå å dumme seg ut på musikkverket med en så dårlig beat.men det skal jo litt til å få en bergenser til å låte fett