onsdag 28. april 2010

Helt om natten, helt om dagen

76 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud som jeg gleder meg!

Anonym sa...

å falle er noe alle med fuglebryst må / før de lærer å fly

Anonym sa...

Kem har laga coveret på cdn di?

kid kødd sa...

dette er et cover som kan tolkes.

enten kan det tolkes som deg, en tidlig morgen, etter å ha vært helt om natten.

eller det kan det oppfattes som litt små-gay.

kan du forklare tanken bak coveret?

Lars Vaular sa...

coveret er laget av grand people, fotografiet er tatt av Andrew Amorim.

det er et bilde av meg. det er tanken bak coveret.

Eleonore sa...

Jeg har egentlig aldri hørt så mye på rap/hiphop-musikk, men en venninne av meg sendte linken på youtube med "kem skjøt Siv Jensen" og nå må jeg kjøpe CD-en. :)

Klaus Amnes sa...

Fedt bilde
Fedt cover

Marie sa...

Sinnsykt kult cover! Digger det! Cant wait!

Anonym sa...

Ehokei. Dette var litt pirrende!

erik.brandstadmoen@webstep.no sa...

Finfin konsert før Donkeyboy i dag. Har akkurat lagt den nye plata, kjøpt på konsert, inn i iTunes, og kosegleder meg til å høre på i morgen på jobb.

Bra jobba!

Hilsen Erik. Som var på Lars Vaular. Sammen med dattera. Som var på Donkeyboy. :)

Lasse og Geir sa...

Kommer den på vinyl, eller må vi bare kjøp cden..?

J sa...

knallbra konsert i går kveld før donkeyboys! helt topp!

Landeuce sa...

Må ha bare må ha.. Da får vi se hvem som elger mest.. Selv om det ikke betyr noe. Karpe søg.. Snart kommer 2legender utan penger 2. Den kommer nok til å selge bra..

Lars til toppen

PS ike la frp sympatisøre kom inn på deg. Mange av dem som stemmer for dem ville ikke hatt nytte av politikken dems.. Vekk folk lars..
Men Sosialistene er også litt off.
De får kose seg med cafe livet sitt, men penger må vi få inn til samfunnet på en eller måte. Alle mann til jobben

Nettopp ja. sa...

Takk for gode innspill Landeuce. Cafélivet til sosialistene ja.. Virkelig en dypt reflektert ung mann du.

Ques-Ton sa...

penger må inn ja. hva med å legalisere den der jævla ganjaen og bare hive en lasso rundt alle de hundrevis av millionene av kroner som bare sirkulerer rundt på det underbordiske (pun ani intended) markedet. faen meg sikkert mer penger i G enn i oljefondet nå for tida.

larsvaularblogg=samfunnsdebattside#1

Fred sa...

@Nettopp ja

Landeuce har et poeng
Det er nok satt litt på spissen.
Men at norge har hatt en finansminister fra SV er jo helt sykt. Bra at det er de som jobbet i kulissene bak henne som egentlig tok avgjørelsene
greit med mat på skole og gratis bøker, men det må jo legges til at norsk industri må være bærekraftig..
Og det er jo ikke akkurat noe sosialistene kan/vil gjøre noe med.
Som f.eks vil de elektrifiser Norsk sokkel. Hvorfor skal Norge være et foregangsland på alt slikt. Bruke unødvendig mye penger for å vise at vi kan. Du får hooke opp med Palin

Når verden ikke kan produsere nok ren energi skal vi først bruke masse penger og ressurser på å kjøpe og legge kabler fra land og ut til havs.. Også komme med et enormt forbruk av elektrisitet? Da er det bedre at de går i bresjen for å framskynde utnytting av thorium som norge er 3. største innehaver av. Da kan vi bli europas batteri på no time.
Nettopp ja.. eneste du gjør er å komme med et personangrep?Kom med noe tyngde.

Quest ton:
Det er et veldig godt poeng. Marijuana var ikke kriminalisert i USA før alkoholforbudet.. Han som kom med alkoholforbudet mistet jobben da forbudet ble avviklet grunnet for stort marked med svarte penger.. Får å holde på jobben gikk han og departementet sitt i bresjen for å få Ganja kriminalisert.. begynte med propoganda mot det med masse løgn og forvridninger av historier om ganjaen og dens konsekvenser..

Senere fikk han jobb i FN.. Da skulle denne karen få dette til å bli bannlyst verden over..
Ta india f.eks. Der var det legalt, og når forbudet kom og tilgangen var vekk, kom noen med heroinen.. Det ble da etter noen år stort misbruk av dette i stedet.

Anbefaler en dansk dokumentar som heter "kampen om hasjen"

Skulle alle nordmenn sett, og så tatt en folkeavstemning.. Hadde sikkert ikke gått veien med engang, grunnet vårt konservative kristne land.. Desverre.. om 30 år kanskje... Når internett har hjulpet oss på vei..

Fred ut

Aiony sa...

Hva er greien med NAV liksom?
Skal vi som jobber finansiere en gjeng med kaffesosionomer og deres saksbehandling av skittenkriminelle asylsøkere?
Azz, vi er lizzm ikke kælnere shaant?

Piken med sviket sa...

oooooææææææ

fint album lars. fint med wimp. føler meg eksklusiv.

Studinen sa...

Sexy! Gleder meg masssse!

gestapo sa...

du suger så jævlig ! pingvinene på akvariet har større talent enn deg, ditt GHB-hode, du går rundt e å så jævla hipp, men du synger om tekno, sprettballer og husmødre på speed, har du ikke noe fra ditt eget liv å synge om, har du aldri gjort noe som er verdt å nevne ? nei, du har vel ikke det, din jævla Åsane-bonde! du og girson e to kjempebøger som er pisse redde når dere ikke har backup av gjengen, fortsett med å helle nedpå GHB, så blir du kansje taus tilslutt, det hadde vært digg!

E. sa...

.. Sa Gestapo.

Hadde du ikke vært opptatt med å være så jævla nazi, hadde du kanskje skjønt at Vaular rapper mye om sitt eget liv og ikke minst gjør det jævla bra. Han veit hva han holder på med, så konverter til noe mer produktivt og hold kjeft. Amen.

Lars du suger sa...

Til deg, E , som synes Lars Vaular gjør det så jævla bra, du trøkker vel innpå med extacy og GHB du og, då blir alt fett,så din mening driter eg en lang marsj i, han har ikke peiling på en dritt, det eneste han og den derre horeungen girson kan, er å spille helter og poppe piller, Girson du e en svart hore som burde holde deg te å suge kuken te lars, Og en ting til, dette er til deg lars Vaular : Du burde skamme deg, gir bergen ett dårlig rykte, vi har ett jævlig bra tekno-miljø her i byen, og vi vil ikke ha en jævla narkoman som deg gå rundt å påstå at du lager tekno, det blir for dumt. Du hører hjemme i nygårdsparken sammen med JohnOlav Nilsen, der kan dokker sitte med rimene dokkes å orntlig kose dokkar.

Tiern sa...

fan så jævlig mye pisspreik det står her. folk bør holde seg for god til å preike piss.

btw, albumet ditt suger så jævlig

Jan Petter sa...

Blogger Lars Vaular sa...

det er et bilde av meg. det er tanken bak coveret.

-

Wow , du er så dyp, Lars! har du måttet bli pult i ræven mange ganger for å bli så homsete ?

Eline. sa...

Hvilken kunnskap du har, det må jeg si. Det har seg faktisk sånn at jeg er fullstendig avholdsmenneske.

Jeg blir så jævla irritert på folk som dere som ikke har noe annet mål enn å være drittsekker. Klarer dere virkelig ikke å finne på noe mer konstruktivt å gjøre enn å sitte på bloggen til en dere påstår at dere hater så jævlig og slenge dritt? Håper dere til slutt fatter hvilket ræva liv dere har, og hvor mye dere driter dere ut.

Dette er for faen 2010, på tide at nordmenn legger janteloven fra seg og aksepterer at visse folk faktisk duger til noe.

Håper du ikke tar deg nær av den dritten her, Vaular. Det er nok sånn at så lenge du er en offentlig person så vil folk enten elske eller hate deg, og sånn er det bare. Bare gjør det du er god på, og vit at det alltid vil være noen som setter pris på det.

Støtt din lokale LarsVaular sa...

Her var det mange krenkete frp stemmere... Hva holdere dere tapere på med?

Selv om musikken ikke faller i smak,
er det jo smaken deres.. Kos dere med ricky martin låtene deres.

Er lars blitt så stor nå, at misunnelsen renner over..

For å si det sånn.. Trekkes det så mye folk at bloggen må legges ned eller er dette bare en konsekvens av at folk, som ikke engang setter seg inn i politikken de stemmer fram, blir krenket og har så en mulighet til å utrykke sin eder og galle et sted..

Legg ut ip adressene til haterne, så kan eg jakte ned en av dem.. Gjøre ham til et eksempel i en haters begravelse.

Ikke la disse uten noe liv støte deg.

Anonym sa...

Si det du vil! Du trenger ikke være saklig, dette er internett!

ja eg sier hvertfall det jeg mener, lars vaular har ingenting på radion å gjøre, for jeg liker å høre på radion men når det makkverket kommer påtvingt nedover ørene på meg, da blir eg forbannet og velger å skifte kanal. hva han har gjort for å få så mye oppmerksomhet er likegyldig for meg, det låter dritt

bite me sa...

for å si det sånn, gleder meg til du finner meg, så skal jeg lage ett eksempel ut av deg. og en ting til, jeg stemmer ikke frp, jeg stemmer Krf

Anette sa...

Digger den ene stakkars jævelen som har spammet ned hele kommentarfeltet med ulike nickames.
På tide å få seg en hobby sånn utenfor the world wide web.

Til saken: Fett cover, gleder meg til skiva. Gjør din ting, mann, du gjør det bra.
Glede. Komme lett på neste konsert.

(liker at ordbekreftelsen jeg fikk for å poste kommentar var: "Diss'em".)

ole torkildsen sa...

@bit meg

har aldri lært meg å stupe så eg hopper til sengs med damen din..

Eg var over din mor nå på torsdag forresten..

Eg tror ikke du leste det eg skrev.. Eg skal finne deg.. Kommer bakfra, så får vi se hvem som blir eksempelet..

Og en ting til, state your name

Egil Hansen sa...

Eg henger bare ut med noen slaurer som selger knips og hører på Lars vaular. Eg kjøpte albumet ditt på platekompaniet idag, det e helt rååttt! Sykeste vibbene. Du skal ha all fucking heder og ære for å gjøre greien, spille spillet... Du e en helt hele døgnet!

Redaktøren sa...

"Helt Ute På Ep" er plutselig borte fra Spotify? DET er kjedelig det! Og ja, jeg har Premium-konto.. Noe spes. grunn til at det er tatt vekk?

Jonna sa...

Mange folk som er cunts på kommentarfeltet ditt. Men drit i de haterne, de har aldri lagd noe i hele sitt liv. Gleder meg skikkelig til den nye skiva.

Anonym sa...

Ler av folkene her! Ødelegger techno-miljøet i Bergen? Jaja, jeg har ihvertfall aldri hørt om dere før. Ingen personlige tekster? Prøv å høre noen andre sanger enn "Solbriller på" og "Rett opp og ned" :) Og Lars; gleder meg som en unge til albumet kommer!

Space5221 sa...

Turn the hate to love Lars!
Knall bra album!
Og for dere som sier dere ikke liker musikken hans, greit at dere sier deres meninger men å kalle folk for homser, kuk sugere, narkiser osv det er bare helt usaklig.
Regner med at dere er voksne mennesker så sjerp dere.

Anonym sa...

Liker utrolig godt hvordan ordene er satt sammen og meningen i din nye låt din "Neeei!". Nydelig!

Anonym sa...

beste norske hip-hop\rap albumet noensinne. Har hørt de to forrige og men denne var best. heltomnattenheltomdagen......

Anonym sa...

Lurer bare på hvorfor det står 1984 og 1994 i headeren din? noe spess som ligger under? ;)

du ruler

Anonym sa...

hella sexy

Anonym sa...

man må kunne kalle en spade for en spade, lars vaular er jo en narkoman. han pleide å henge utenfor senteret å bomme sigg og penger. jævla gHB-hode ..

E. sa...

Anonym: Det er lov til å gjøre feil, og det er lov å angre. Vi er bare mennesker, vet du. Men du er kanskje noe annet, hva vet vel jeg?

Anonym sa...

Anonym sa...

man må kunne kalle en spade for en spade, lars vaular er jo en narkoman. han pleide å henge utenfor senteret å bomme sigg og penger. jævla gHB-hode ..


ler meg ihjel !!!! ser det for meg hehehe ! med solbriller på :)

Anonym sa...

gratulerer til Lars! Beste norske rap-plate noensinne!

Hilsen fra hovedstaden.

Anonym sa...

jeg gir en god faen i om du er narkoman eller hva, men noen hiphopper er du hvertfall ikke, det stinker av deg,lars, sangene dine henger ikke på greip. du minner meg om scatman joe, og det er ikke et kompliment..

Scatman Joe sa...

jeg gir en god faen i om du er anonym, noe fornuftig type er du i alle fall ikke.. Hvorfor har kem skjøt siv jensen over 11000 hits på youtube? det er tre ganger så mange som kjøper norske hiphop cder

Dette er hiphop. Men skyld på lars vaular for at du må inn her for å tømme dritten din ut i samfunnet.

Gå på fotballfrue-bloggen der du egentlig hører hjemme...

Kritikken din henger ikke på greip.

Malin sa...

Oisann. Jeg liker deg, jeg, lars. På ekte. Fuck techno(miljø). Og Mayor Hawthorne. Technomiljøgebyr.

gingerboy sa...

ka fan har hits med saken å gjøre??
ta den her f.eks :

http://www.youtube.com/watch?v=EY39fkmqKBM&feature=fvw

den jævla rødhårete emoen har faen meg 6 millioner hits, det gjør ham ikke til et talent for det, men det er det enkelte ikke sjønner..sånne som deg, du kjøper vel alt du hører på radion, for det er funky. man blir fort kjendis uten talent, det sitter mange med talent som aldri kommer til å bli oppdaget, fordi media er for opptatt med å spille all dritten til de som gjør hva som helst for å bli kjent. eg e sikker på lars vaular suger kuken til tommy tee bare for å bli sett sammen med han.

Anonym sa...

legg på deg noen kilo, du ser ikke ut mann

Anonym sa...

ææææææææææ!!!!!!!!!!!!!

du e så på trynet mann, at folk e så dum å kjøper musikken din!!!!!!!!

kan du ikkje dra tilbake til hullet du kom fra ?

Omar sa...

Anonym sa...

Anonym sa...

man må kunne kalle en spade for en spade, lars vaular er jo en narkoman. han pleide å henge utenfor senteret å bomme sigg og penger. jævla gHB-hode ..


ler meg ihjel !!!! ser det for meg hehehe ! med solbriller på :)


hehehe! ser for meg larsen på stemplingen mens han står rett opp og ned, med solbriller på!!

narkis

Tiril sa...

Kjem den ut i heiiiiilge norge ja? ;O

Anonym sa...

Syns det er tragisk at så mangen her bare snakker drit. Ka feiler dåkkar?
Har dere seriøst ikke noe bedre å ta dere til?
Hvis dere ikke liker Lars og syns han er narkis og bare misliker han så kofor i granskauen henger dere her for å kommentere drit?
Det gir ingen som helst mening og det eneste vi oppnår er å se hvor mangen tragiske mennesker vi har her i landet.
Faen meg jævli dårlig gjort.
Sjerp dere, ingen har bruk for dere!!

Merethe Puls sa...

Søtt å se at de evneveike også har funnet fram til bloggen din Lars.
Ingenting er søtere enn anonyme hatere på nett!

Men i dag er dagen!
Skal kjøpe Heltomnattenheltomdagen og lytte til norges beste historieforteller!

BTW: Nice Cover!

Lars Vaular sa...

det er helt greit at dere anonyme får ut litt aggresjon her inne, jeg føler meg veldig nyttig. angående hvordan jeg ser ut : eh.... ordet på gatene om dagen er at jeg er skamdeilig.

ta og hør på albumet så kan du høre litt om livet mitt, som du absolutt ikke vet noenting om.

#LOL
#heltomnattenheltomdagen
#jeghartogullsinglerdetharikkedu
#æddabedda

Anonym sa...

Det er samme anonyme hater som går igjen.. Flere beksjeder rundt samme tidpunk midt på natten.. Det er en taper som ikke har noe å gjøre på..

Dette er hiphop..
men aller mest det er kunst..
Lars er en kunstner..

Anonym sa...

...og gatene har alltid rett

Anonym sa...

eh.... ordet på gatene om dagen er at jeg er skamdeilig.


hahaha for en selvopptatt fjott! jeg syns synd på damene som går rundt å tror han her en den chunken. stakkars horer sier jeg..

du tror sikkert du er deilig, det er jo det viktigste i livet sant?

og tror du eg bryr meg om du så selger til platina, din kuksuger?

kom deg tebake på jorden og fortsett der du slapp, sleten og jævlig

Anonym sa...

eg vet hvertfall om tre stykker som står over å kjøpe albumet ditt etter å ha lest denne bloggen

Piratos sa...

koser meg så jævlig,på thepiratebay kan dere laste denne løken ned gratis

Lars Vaular sa...

tror dere at jeg svarer alvorlig?

skal jeg ta dette alvorlig i det hele tatt? kom dere ut av bloggen min hvis den er så kjip.

#nr1påitunes

Christine sa...

Du ER skamdeilig om dagen Lars! VIT DET!

Faen heller, hatere! "eg vet hvertfall om tre stykker som står over å kjøpe albumet ditt etter å ha lest denne bloggen"

Bloggen er jo nice! Jeg skal kjøpe CDen på grunn av bloggen. SPIS DEN!

Bygdedyret sa...

Lars, skriv du dei her hatmeldingane dine sjølv for å få meir merksamd eller noko sånt?? Eller finns disse tullingane verkeleg? Dei som nyttar masse energi på å lese ein blogg frå ein fyr dei ikkje likar og attpåtil slenge dritt i kommentarfeltet? Eg skjønner ingenting.

Anonym sa...

dere som ikke har noe fornuftig å si kan bare pelle dere faen meg vekk! Lars lager bra musikk, han lager musikk på sin måte som ikke alle liker og det er noe vi må respektere. hva!? tror dere alle liker beyonce eller hva faen dere hører på? nei! Lars har laget 15 nye fete låter på dette albumet, og bildet var også kult.
spar dere for kommentarene om at dette var skikkelig gay osv..!
hva faen er det med dere folk?

Lars! I <3 U<3<3<33
men en ting, det hadde ikke skadet om du hadde lagt på deg litt;)
forresten.. er det sant du kommer til sandnes?????????:D

Erik A. Brandstadmoen sa...

@Lars: Bare drit i den gjengen. De aner ikke hva bra musikk er. Og etter kommentarene å dømme, så er de like flinke til å høre på tekstene dine som soyabønner.

Stå på. Bra at noen kjører litt stil og poesi på Hip-Hop-en sin. Det er utrolig, utrolig mye drit der ute (les: USA) for tida. Nei, takke seg til noen med litt mer tanker...

Anonym sa...

fuck deg lars, du er og forblir ett null, trakker på deg, ler meg ihjel at du forsvarer deg med salgstall..
din jævla jøde

Eirik sa...

hating er maplassert smerte. og jeg føler at lars er en mann med hjerte. en mann som vil leke, en mann som vil vel. og som gjerne kan steke deg fersk in hell.

tror ikke det er tilfeldig at ekle kommentarer ender her - det blir en måte å si: "jeg er redd, klarer ikke være alene, her, lars, holder du hatet mitt litt" - det er faktisk en slags tillitserklæring, noe i den redde med de ekle ordene, tror at lars kan tåle, og være der.

synes det er sympatisk at lars blogger - og har åpent kommentarfelt. vil velsigne lars, som synger ut. og takke for vingene. og vil selv fly. og gråte.

slik kan bloggen være. en kontainer som er der. fordi så mange ble såret. og sårene fornektes, og ut strømmer hatet, krigen. men også leken, rimene, og grooven.

synes at lars er pen og fin. og sin egen kar. kjærlighet.

Anonym sa...

nydelig album.. det er en person, max to som konstant bruker masse tid på å hate. sikkert noen jævlig dårlige rappere som ikke får det til eller noen frp ungdom
albumet er nr1 på itunes idag så det sier sitt..

Anonym sa...

At den ligger som nr 1 på itunes er jo lattis,det viser jo hvor mange idioter det finnes,hvis eg hadde hatt lyst på den,hadde eg jo selvfølgelig lastet den ned gratis på piratebay..

den ligger der.

men jeg ikke lyst på den, eller de andre albumene hans for del, for det er noe dritt.det er derfor jeg skriver det her, det er ikke meg som har bedt de om å spille det møket på radioen som jeg ellers liker å høre på! Det er han elendige wannabe hip hop rakkerunge som har bedt om det, når han lager søppel som de faktisk spiller på radioen,da ber han om å bli preiket dritt om

DU SUGER VAULAR; DU ER PATETISK

stian sa...

platen e fantastisk!

Anonym sa...

jeg vet ikke hva som er mest patetisk, lars eller du (anonym) som er sykelig opptatt av noen du syns er patetisk.

Anonym sa...

Lars!! Her var det mye hat, men heldivis like mye kjærlighet. Du vet at du er best, så fuck all the haters. Du har hitlistene på din side, du er hot! Nye skiva er rå, og du har alle de feteste produsentene på din side. Lykke til med sommeren og høsten - du vet du eier hip hop norge!

Anonym sa...

Last song I heard getting out of the car this morning? Krimniminimininal.
Been walking around ALL day with the sound of Lars whispering things I don't fully understand in my ears :))) Awesomeness, thanks!

Anonym sa...

Last song I heard getting out of the car this morning? Krimniminimininal.
Been walking around ALL day with the sound of Lars whispering things I don't fully understand in my ears :))) Awesomeness, thanks!

Petter sa...

folk fikser ikkje at det blir så personlig, de vil heller høre på autotune/glattpolert masseprodusert pop. de må skaffe seg noe perspektiv på ting før de kommer rundt heromkring. eg elsker den nye skiven. fortsett å gjør det du gjør, ekte hele veien.

girson sa...

Til Gestapo og lars du suger: Dere er virkelig triste sitter her å bruker masse tid på å hate og komme med helt usaklelige komentarer.Så vidt jeg vet så er det dere som er noen fitter sitter her å sier at folk e redd for en som sitter bak dataen sin trygt og godt å slenger drit, avslør kem du e så skal eg møte deg alene å klesse deg i kjeften med ett balltre din hore. Forresten så har jeg aldri sugd lars,men det er en stor sansynlighet for at eg har blitt sugd av din mor eller din søster vis du har en. Har skaffet meg en flink hacker så finner dere nok snart jælla internett thugs. Og ja eg e en svart hore og det e ikke noe nytt, jeg horer meg gratis for jeg elsker fitte og får plenty av det i motsetning til en nerd som bruker halve dagen sin på skrive hat mld på bloggen til noen.Dette e mitt første og site innlegg om denne saken alle hatere sug en pikk å dø, vi sees snart

#1 fan! :D:D sa...

Ka faen e d folk feile? viss dåkk suns han suge så hardt som mange seie.. Kaffår i HELVETTE e dåkkår her inne då? SUCKERS!!

Viss du e trofast fan av Lars Vaular, som meg, så KJØBE du faen albumet! du laste det faensje ner! satan dåkk e retards!!

Btw.. KNALL bra på Topp 20 i Stavanger :D Sto heilt framme :D
DIGGE DEG!! :D

Kos deg i Sommar ;D