søndag 25. april 2010

kjøp albumet mitt i dag!

FORHÅNDSBESTILL "HELT OM NATTEN, HELT OM DAGEN" I DAG!!

SPOR
01Alt eg har å si
02Neeei!
03Lille rapper
04En eneste
05På tide
06Kem skjøt Siv Jensen
07Utenfor Oslo, utenfor overalt (m/Nephew)
08Rett opp og ned
09Supermaria
10En av oss to (m/Thea Hjelmeland)
11Klokken fem om natten (m/G-side)
12Synger på siste verset ((m/Pete´n fra A-laget og Verk fra V-rommet)
13Leah (m/Verk og Bjørn Eidsvåg)
14Helt om natten, helt om dagen (m/Jesse Jones)
15Julaften

13 kommentarer:

suzanne sa...

I will! du skriver om siv jensen som jeg skulle gjort det sjæl

Anonym sa...

Nice, gleder meg spesielt til samarbeidet med Eidsvåg og Verk. Mata, rockepresten og Totlands finest i møte med Lars... Who would have thunk it??

Anonym sa...

Well, I thanked it years ago

Rudolph sa...

Det føles som om julaften kommer i Mai.

Stian sa...

Gleder meg sinnsykt til å høre den ferdige platen din! J*** bra det som er kommet til nå hvertfall =)

Sara sa...

Gleder meg masse til mandag neste uke! Da blir det rett på Platekompaniet :D

Anonym sa...

er ikke gi meg noe bass med?

Anonym sa...

..heldigvis ikke.

Forventer en mer agressiv Lars Vaular på dette albumet.
Med aggresiv mener jeg ikke sint, men sulten. Jeg har likt alt Lars har gjort, både når det gjelder mixtapes og album, men Rett opp og ned og Solbriller på var noe av de mest uinteressante jeg har hørt av han..

Stolt semi hater sa...

takk for en helt uinteresant kommentar av din mening anonym

Eg må iallefall ha solbriller på.
For det lyser så skarpt

Knut Stut sa...

Lars Vaular er og blir en åsane-bonde som en annen kalte han, eg har vært på fest med han, og då var det bare skryt som kom ut av kjeften på han.. " Vet du ikkje kem eg e ? " fan så patetisk, og så satt han der og syns han var råkul med en flaske GBL, få deg ett liv, så kansje du har noe å skrive om, men for all del, fortsett med å gi ut søppel musikk, hahaha, ingen som trenger å disse deg for du e jo bare lei

Pelle Parafin sa...

kem er så fuckings selvopptatt at han trygler folk om å kjøpe albumet sitt ?! jo, ingen andre enn klysen over alle klyser, *Lars Vaular" ..men må jo bare le da, albumet tror jeg nesten at jeg skal kjøpe, ikke fordi jeg liker musikken, men albumet var så jævlig sexy, med en overkropp som kan beskrives som knokete og undervektig ser du virkelig ut som en av byens speedhomser, får virkelig en god latter hver gang jeg ser det! hvem var det som kom på den goe ideen ?

Hansaen 68 sa...

Liker musikken og Lars Vaular synes de to siste her er skikkelig løke...

Anonym sa...

skulle tro du var forelsket i Lars Vaular. Ke det går i med deg din nisse, e du så vanvittig imponert av Lars Vaular, kan du ikke suge kuken hans då, din bøg ?! og den derre nye musikkvideoen var jo så jævlig lame, vaular med balltre ? hahaha han er jo så spinkel at eg tviler på at han klarer å svinge det! :) så var det helten din andrew amorim, ke det går i med han då? jævla emo-degos .. og videoen er så jævlig whack.. vær så snill og dra te loddefjord å pul på hverandre, dokker liker jo hverandre så godt!