lørdag 17. april 2010

senkveld intervju

13 kommentarer:

guro_1993_ sa...

Fy fasan du ser bra ut på tv! :)

Anonym sa...

Kjendisen! Har fulgt med deg gjennom Tiern og Lars, La Hat, D'e Glede og Nokke feita-tapene. Gleder meg som en unge til Helt om natten, helt om dagen!

Anonym sa...

DANG, du er pen Lars! Må se det igjen :)

Lars Vaular sa...

takk.

men jeg er ennå ikke for pen for punk.

heldigvis.

Anonym sa...

haha du er så kul!Stor fan av deg Lars!:D

Anonym sa...

Hei. står at det ikke trengen å være saklige ting. så jeg sier bare dette jeg.
DU ER RÅ KJEKK, og jeg digger sangene dine :)

Tiril sa...

DU?! Har ett spørsmål. Selge du "Lars Vaular" solbrillen? ;D

Nina sa...

punk er død.
men ikke du , vaular.

hva er forskjellen på å fantasere og flambere?
intet.

men du er meg en stor profet
takk for revlusjonær musikk.

Anonym sa...

Liker bloggen din :)

Sjekk min side også:

www.wonderabs.com

Anonym sa...

Ser ut som du vasser i damer nå lars... Var det sånn før og?
Eller er det bare money and the fame...

Anonym sa...

Nei, han e bare kjekk no for han lage rap no! ;)

Haha, just kidding! :D

mille sa...

tjena. gå inn her og du vil le:
http://lyckligagatan.blogg.no/

vi gleder oss til lydverket!

Anonym sa...

http://www.facebook.com/group.php?gid=114874845206733&ref=ts

Jeg elsker når jeg høres dårlig ut, og kan skylde det på Lars Vaular! : D