lørdag 10. april 2010

Senkveld opptreden #rettoppogned

6 kommentarer:

store v sa...

Evig fett!

kjærlighet fra valkendorfsgaten

Anonym sa...

imponerende bra! Gamle Vaular i full effekt! Du har fått litt mer tenken på kamera nå, iforhold til gamle dager på BTV, hehe. Gleder meg til albumet!

Anonym sa...

blooogge mer! :):)

Anonym sa...

x antall år siden jeg forlot bergen,og ikkje vært hjemme siden...

tanken om musikere fra bergen har ikkje slåt meg,da det som har vært tidligere har søge max!

favoritt musikken min er cypress hill og videre over til panter og lignende...

men vil bare si en ting,da jeg tilfeldigvis zappet over på tv2,dukket en bergener opp i senkveld...

du ruler sinnsykt bra!!!!

Du e rett å slett et Geni Lars!

sanger som 'eg e fra bergen','mer,mer,mer','må ha deg' og rett opp og ned , er ufattelig sinnsyke bra!!! takk for store låter!

dem havner der opp med cypress hill's hits from the bong og slagere

du e SJEFEN!!

hilsen en eksilbergenser

viking2xx9@gmail.com

Lars Vaular sa...

store v: stor respekt

anonym: ja jeg vet hva jeg gjør nå.

anonym2:blir litt tynn blogging for tiden for jeg har mye å gjøre.skal nok blogge mer og bedre når platen er ute.

anonym3: takk for fet melding .mat.

Anonym sa...

Du så nesten litt kriminell ut i de klærene og hanskene. Digg!