tirsdag 11. mai 2010

Konsert på John Dee 20.mai!



Jeg spiller på John Dee torsdag 20.mai. Litt kort varsel kanskje, men håper dere kommer for det om.

Jeg har med meg Girson og Store P på mikrofonen og Tommy Tee kommer til å stå bak platespillerene. Jesse Jones varmer opp.

Mye nye sanger fra albumet, vi gleder oss. Spre ordet og ta med vennene dine, blir nok veldig god stemning der.

150 kr.
Du må være over 18 år for å komme inn, og billett kan du kjøpe her på Billettservice!
Meld deg (RSVP) på Facebook eventen her

19 kommentarer:

Tilhenger sa...

Hurra for vaular!!! John dee er stedet. Gleder meg som jeg gjorde til eminem i 2001!!!! Jeg vil ha "pAa tide" live!!!

Lars Vaular sa...

det skal du få på john dee!

Anonym sa...

Ey Lars, lenge tl du tar turen t Trondheim? had vært så jævli sykt!
Albume ditt e alt æ høre på fortia, så jævli konge d!

Ellen sa...

TRONDHEIM TRONDHEIM TRONDHEIM! :D Ps, jeg ble følger nummer 100 altså.

Den eneste sa...

Hei! Leste på bloggen til Nam at du dro til Japan? Spanandes!!! Det landet rister jo som en skive annenhver dag pga jordskjelv uansett, så enda litt mer opp og ned kan de vel takle. Når kommer du til Norge igjen?

Fææn

Stina sa...

Ta med band då du spelar, dubbelt så fett, groovar mera då!

mariaa sa...

http://www.youtube.com/watch?v=dPaUkPVC-Ng <Sjekk ut! :)

Silje sa...

Digger albumet hardt.
Hva blir neste singel?
Kom til Stavanger for å lage musikkvideo, vel. :-)

Anonym sa...

Sykt , sykt bra i går!!

Hedda sa...

Jeg var der. Og jeg elsket det! Beste konserten på lengeeee

Eirik Aimar sa...

TAKK FOR I GÅR!

Dat shit frikkin' rocked!

anette sa...

konserten var sinnsyyyk! fortsatt gira, gleder meg vilt til hove :D

The Blue Knight sa...

Jeg digget deg og musikken din helt til du ble politisk aktiv, så skipper nok denne konserten.

Anonym sa...

HEI!
Dette er det eneste stedet vi klarer å kontakte deg på.. Vi er to jenter fra Trondheim som snart skal feire våre 17-års dager. Det som ville gjort vårt par10 PERFEKT hadde vært å vise en film med en bursdagshilsen fra selveste LARS VAULAR :D:D:D

"Rett opp og ned" skal selvsagt rulle hele kvelden! <3lig Hilsen Ingrid og Siren.
ingrid_holly_1@hotmail.com

Siv sa...

Vet du er busy om dagen, men det hadde vært herlig med et langt blogginnlegg som i gamledager i god gammel stein, saks og steinpapirstil.

Anonym sa...

Ikke mist motivet for å skrive fine historier på bloggen da!

Siv sa...

sølvpapir*

Anonym sa...

Er denne bloggen dau, Yo.

Tap opp noe samfunnsnyttig hvis du viser deg igjen, yo.

peace

Anonym sa...

Vaular, siden "Gi meg litt bass" er ikkje på platen, kor får eg kjøpt sangen då?
Beste sangen jo, skulle vert med på platen!