fredag 28. mai 2010

oppdatering

hei!

må bare skrive noe her for å skrive noe. har reist mye i det siste og gjort veldig mye intervjuer og sånt. det har dere kanskje sett. dette har ført til at jeg ikke har noe å si om dagen. ihvertfall ingenting jeg vil skrive på bloggen. det beklager jeg!

men jeg kommer tilbake, når det er mer tid til å sitte foran tastaturet. nå er jeg i Florø og skal spille om en snau time. John Olav & gjengen er her også og spiller etter meg.

det koker i florø.

ta vare i mellomtiden!

10 kommentarer:

Siv sa...

Skulle ønske jeg var i Florø

Oda sa...

pleier du alltid å ha hodet langt ut av vinduet når du kjører bil?

akkurat som som en hund ;)

Lars Vaular sa...

ja, jeg er faktisk en hund.

Stian sa...

lenge til du skal ta turen til lofoten? må få spandere en øl på deg hvis du tar turen :)

Kruse sa...

Kongekonsert i Florø Lars! Det tok helt av ! La ut nokken bilder fra konserten på min blogg. Håper du legger ut motparten! ;)

Oda sa...

Skjønner.
kela type da, chihuahua?

Beate Basso sa...

Blir kjekt å høre deg på Lille Løvenvold i Ålesund onsdagskveld! Blir sikkert enda fetere å få med seg 5071-festivalen. Glede.

Petter sa...

Håper du puler media og ikke lar de manipulere deg man.

Anonym sa...

jeg finner ikke teksten til "solbriller på" jeg trenger den virkelig ..

Chihuahua sa...

Kor mykje av det instrumentale lagar du sjølv? Musikken din er ikkje akkurat rein rap, og fungerer ofte ufatteleg bra som dansemusikk. Electronica som rockar ubeskriveleg tøft.