lørdag 19. juni 2010

90 000 folk foran scenen!

OOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOO
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
AAAAAAAAAAAAA
STORE P?
DU HAR JAMMEN ET STORT HOTELLROM

I går hadde Store P det største hotellrommet vi har sett. Då vi først kom inn ble vi forbanna fordi det ikke var noen seng i rommet, men det var flere rom! Statuer, lysekroner og svære malerier. Suite P!!! Vi hadde også det største publikummet vi har sett, med gode 90 000 mennesker på Rådhusplassen.


Det gikk så fort å spille. Eg mener sååå raskt. NINJA. FART. JOGGESKO. FRYSNINGER. Føltes som 10 sekunder seriøst.






11 kommentarer:

Elise sa...

Gleder meg veldig til å se deg på Øyafestivalen i sommer!
Du har utrolig kul stil og er über kjekk,forresten

Anonym sa...

Du drepte det!

Espen sa...

jævlig tidige bilder :P
minnet meg sykt om de xitbit bildene xP

gleder meg til konsert idag lars!

Hilde sa...

I love you

Lars Vaular sa...

elise : øya blir gøy, lag støy.

anonym : SMILEY

espen : vet ikke hva du snakker om xitbit men det høres ut som en tyggis. konsert blir gøy.

hilde : love u 2, even though I hate u2

Marlen sa...

Elsket opptredenen din på Rådusplassen!!! Beste hele kvelden !! You kicked ass ! ;D Digger deg! Så nå må jeg til butikken for å kjøpe cd'n din !!!
Mvh

En nybakt Lars Vaular fan :D <3

Anonym sa...

Du er så kjekk! Spiller du noen andre steder i oslo enn på øyafestivalen? :)

Trude sa...

Haha, sjukt!
Gleder meg til lørdag:)

Espen sa...

xzibit*

http://www.lolblog.co.uk/wp-content/uploads/2009/02/updoglol.jpg

Anonym sa...

væævvlaren 4life lizzzom. k9z og koz fra J14 Bærum :)

Anonym sa...

Hater U2 ja...forutsigbare kukskalle