fredag 18. juni 2010

Min første konsert i Stockholm, Sverige

Spilte i Sverige for første gang nå på tirsdag! Rett foran slottet og greier. På en LOVE Festival. Vi er vel alle lei av å lese om det der bryllupet, men jeg gjorde det for the love!! Kjærlighet i kongefamilier er OGSÅ kjærlighet. Selvom han der brudgommen ser bra skummel ut.

Adam Tensta og RMH gjengen tok godt i mot oss og jenta deres Isabelle Steinwall knipset noen bilder rundt om. Sjekk ut.

sweet trip



eboi fra St Johns Dance

Unge L var med på turen!

Thomas og Howard Who
Tjommien min Dida fra St Johns Dance
Howard Who på tunnelbanan (tunnelbanen altså, ikke en banantunnel). Howard lager harde beats.
They takin pictures of me, so I'm takin pictures back
Girson i RMH HQ


Ble inspirert av denne turen, folkene var positive og åpne for musikken vår. Jeg har vært sliten lenge og kom til byen syk, men forlot frisk på mirakuløst vis. Det er forfriskende å bare være i et annet land, se noen nye ansikter og bygninger. Jeg tok noen bilder selv, før jeg irriterende nok røk tom for batteri på kameraet. Litt kjipt siden jeg ikke fikk tatt bilder av konserten. Eller av byen. Men her er det jeg klarte før det røk teee...

Adam i bakgrunnen, eboi på mikken.
dat boi eboi.
Eboi med den kappete hevneren, Girson Dias på høyre (!).
Thomas er ikke med i Maskinen, men beveger seg som en.
Røkte reker til Girson Dias, vær så snill.
Folk møtes i store antall og står kollektivt på rullende maskiner i STHLM. #WHOA
Og padler midt i byen!!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Hivlket publikum var best: VG Lista Rådhusplassen, eller jentene på første rad i Sandnes?

Gratulerer med ditt mini-gjennombrudd i Sverige!

Ingrid sa...

du er så kul.

Lea G sa...

Så deg på Vg-lista i dag! Når kommer du til Oslo igjen? Du er MEGA kjekk og SUPER kul

Lars Vaular sa...

anonym :

hehe, jentene på første rad var litt i undertall, men dere kunne jo alle tekstene da!

ingrid :

det er sikkert du og!

lea g:

MEGAkjekt og SUPERkult å høre! jeg spiller på øya festivalen senere i sommer!

Anonym sa...

Du Lars? Eg bare lurte, kjøpte du den nike jakken din på urban i sundt? Eg har en lik en..

Isabelle sa...

Vad bra du skriver! :) Kul att du gillade bilderna.

Anonym sa...

Brudgommen ser ut som en mad psychokiller.