mandag 28. juni 2010

"Rett Opp Og Ned" (Adam Tensta Edit)



Adam sin versjon av Rett opp og ned, med fin fin video fra Frederic Esnault. sjekk ut mer av Adam på www.adamtensta,com

Videoen er skutt rundt om i Oslo, og er veldig på sparket. Dette var første gangen jeg møtte Adam, men vi fant fort tonen og det var veldig enkelt å gjøre. Det var litt rart å høre sangen "på engelsk" første gang, men jeg syns den ble fet som faen. Liker at han har "oversatt" visse deler av teksten min også.

håper dere liker!

14 kommentarer:

Julia sa...

Dødskult! Elsker det :)

Anonym sa...

litt rart med engelsk ja! men morsomt å høre lell... håper det gjør sangen stor i sverige!!

lykke til

Anonym sa...

Nydelig version ,,, men savnet litt lars vaular inn i mellom på midt partiet. stå på

Anonym sa...

Elsker det. ! Men savnet stemmen til Lars Vaular litt! Tror du at du kommer til å legge opp tekstene til sangene dine?? Hadde vært herlig!

Anonym sa...

Feett! Originalen med deg er selvfølgelig best, men denne var slettes ikke værst :) Videoen var råkul.

Feel free til å droppe innom sandvolleyballen når du er i Stavanger med VG Lista! Jobber der hele uken, men om jeg får fri på onsdag, håper jeg å se deg fra første rad på VG Lista. :) Du drepte det i Sandnes i begynnelsen av juni. Digger deg!

Kristin&Vibeke sa...

Kul blogg du har! Her har vi blogget litt bl.a. fra konsert med deg :)

http://kristinogvibeke.blogg.no/1277301649_tv2_sommerfest.html#comment

Anonym sa...

den sengen er bra

Lars Vaular sa...

julia :

tusen takk!

anonym 1 og 2 og 3 og 4 : står på. kjører meg opp. alt det der. har lyst å legge ut litt tekster, men ikke alt. jobber med en ny hjemmeside, og kanskje vi får plass der... Sandnes var spesielt, sjeldent jeg er helt alene på scenen, det funket noenlunde, kult at du likte det ihvertfall!

kristine og vibeke : :) SMILEYS HEARTS AND EMOTICONS, tv2 festen var eh, full av god mat. og jan thomas! hei vent, jeg har noen bilder derfra jeg også... blogger dem nå jeg.

anonym 6 : ja, den er mye bedre enn sengen min.

WC sa...

It's the Hoo-Bangin bandana crimi-nimi-nal, the orignal!

Hilde sa...

kule...sidde her med et stort =) Utroligt fascinerande rett å slett, sangversjon og isje minst videoen!! Toppers =)

Anonym sa...

i prefer to think he read my anonymous translation on youtube or wiki... i dream on, anyway... ;)

Junie sa...

Du er rå, Lars Vaular! ;D Denne versjonen og videoen var også dritfet! Stå på videre og lag mer rå musikk! Jeg gleder meg til å høre mer av deg i fremtiden :D

More cowbells sa...

Mer vaular.. iallefall litt alenemødre som selger noen hekto på slutten

Anonym sa...

Du eier helt klart i de andre sangene liker jeg hvordan du synger om Bergen8D