tirsdag 29. juni 2010

tv2 sommerfest

I år bare ramler vi inn overalt. Som innleid underholdning på på sommerfesten til tv2 fikk vi god mat, hyggelige mennesker, og et nært møte med den tredje sorten; Jan Thomas. Det vil si, jeg fikk ikke sett han på nært hold, men så hodet hans fra andre siden av lokalet. Virker som en hyggelig type.

#gratismateier
#kjendisfestmenhvorforerdetjegsomskriverautografertildøtrenederes


Sånn ser det ut når Store P får en god idé.



Man ser det ikke så godt på dette bildet. Men glasset henger på fatet. De kjører det trikset opp på alle disse litt fine arrangementene. Tanken er at man skal kunne holde fatet (+ glasset) i en hånd mens man spiser med andre hånden og snakker med mat i munnen. Fint konsept. Selv om mange (ihvertfall de jeg kjenner) tror at den lille dingsen man setter glasset i er en eggeholder og blir frustrert når de ikke finner egg på stedet.

Sånn ser det ut når Kristian Berg får en lys idé.
Potet og kylling. Ris? Neida, potet og kylling. #POTETICJUSTICE
De tar bildar av meg så eg tar bildar tilbake ;)

1 kommentar:

Anine h sa...

Sitter og ler meg ijæl jeg nå. Genialt hvordan du skriver og får fram sitvasjoner. Du er ganske morsomt.