mandag 19. juli 2010

snapshots Stavanger 7.juli

store p lurer i bakgrunnen
store glis
beste sjåføren på lenge, Kim. Kim vet ke det går i.
Store P jobber hardt bak platespillerene.
Det var ingen på gulvet når vi begynte å spille, så det var bra at de hadde fete lys på Hall Toll!
Lokal Pils pt xx
Girson kan se to veier på en gang.
Sipho har blikket til en ørn.
Mike T holder det ekte med doo-rag og LV briller.
Vi var så klart innom sandvolleyball worldcupkampen. Finland eide.

Tilbake på scenen. Jeg hadde en svart Nike jakke på meg (på bildet her), men glemte jakken utenfor. Det var nedsig, for jeg hadde ikke noe særlig klær med meg, og skulle være på Hove og bygdalarm etterpå. Greit at det var fint vær! MEN. Poenget er : en nydelig sjel av en jente fant jakken og sendte den til meg i posten på mandagen! Tror hun hadde gått litt med den, for den luktet jentelukt. Men det er helt greit. Tusen takk!
Mannen (til venstre) oppdager Mike T og studerer.
Tror han har passert Mike T på dette bildet, og Mike vender det andre kinnet til.

12 kommentarer:

Ida Marie sa...

Du er bare helt fantastisk rett og slett.

Bra du fikk jakken din tilbake da ;-)

Cathrine sa...

Du er jo herlig da! Håper på og få sett og hørt deg i Skien til høsten!

Hilsen Cathrine som digger musikken din. Datteren min på 3 synger "Egåha solbrillePå!" :)

Anonym sa...

Du er så kul.

Spiller du noe mer i Oslo i sommer bortsett fra på øya?

:)

Hilde sa...

Hei du!

Stilige bilder fra hall12.
Jakken va nyvaska, sikkert litt mye vaskepulver =)
Hadde den på hjemover på morgenkvisten, ble litt skitten kan du si!

Lars Vaular sa...

åå! du vasket den. jeg forvekslet altså vaskepulver med jentelukt, vel...

:)

takk for at du ikke bare sendte meg jakken, men vasket den også

Anonym sa...

Når kommer det bilder fra Hove?

Jeea sa...

Digger musikken din!!

Elisabeth sa...

HERREGUD. Så deg akkurat på Sommeråpent. OMG. Du er så kjekk!

Lars Vaular sa...

anonym : nå er bilder oppe. men det har du kanskje sett.

jeeea : tusen takk!

Elisabeth : SMILEY

Hilde sa...

Bare hyggelig du...pulver jentelukt ________ samesame but different:)

Anonym sa...

kim = hvem?

Anonym sa...

Kan du sende link til den nike jakken hvor kjøpte du den?