mandag 12. juli 2010

Stem på meg på vg.no og gi meg en mill!


vil du høre mer av oss , se mer av oss, og oppleve gleden av å gi? les under

Oi.

Jeg er nominert til et stiped som Aha gir ut på onsdag på Festplassen i Bergen. Det er snakk om en million kroner, og det står mellom meg og Casiokids!


Gå inn her og trykk på linken "STEM PÅ DIN FAVORITT" like etter første avsnitt i artikkelen, så håper jeg at det er meg, hehe.

De kunngjør vinneren på VG Lista showet, blir morsomt/kleint/spennende/rart.

Kjør oss opp!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Finner ikke ut HVORDAN man kan stemme der :(

Sitrondrops sa...

Du må klikke på linken som ligger etter første avsnitt i artikkelen, det står "STEM PÅ DIN FAVORITT HER" med store bokstaver. Der velger du din favoritt, og så må du skrive inn mailadressen din for å bekrefte stemmen.

Lars Vaular sa...

takk sitrondrops!

iselin sa...

nå er du én stemme nærmere millionen!

maria sa...

har stemt no ! håper så sykt at du vinnar... tenkar å stemme på sms også, hvis eg finnar nommaret.. :)

Lars Vaular sa...

tusen takk! spre det glade budskapet

Anonym sa...

ehhhh... thinking i'm gonna go with Casiokids. "Finn bikkjen" er en veldig koselig sang. :) Måtte den beste vinne.

Anonym sa...

gir deg en stemme mot at du mekker en hip hop sang som kan bli spilt på radio. står mer respekt av det! :D

Anonym sa...

Stem hver dag !

William French sa...

Stemt! Håper du vinner, og at du får mekka no SYKE låter fremover! :) lykke til!

Anonym sa...

Men du vet at eg skal være snill hvis eg får en mill,
hvis eg går meg vill så e det chill om eg får en til!

Har selvfølgelig stemt, krysser fingrene

Leah sa...

har stemt, håper du vinner!

malin00lie.blogg.no sa...

e konkuransen avslutta ? :( for eg sko stemma på dg lars men d e avslutta ;( vant du ?

Anonym sa...

Forbanna. Vet du kem som fikk det "glade budskap" mitt på byen mens eg var i ferd med å kjøre meg opp? MEG! Eg sa takk for meg, og boikottet hele kvelden. Kan ikke tro du ikke vant. Men kjør på videre Herr Vaular. Musikken din inspirerer faktisk til å tenke utenfor boksen. Eg liker det

Emilie sa...

Meg og vennina min var der og stemte 2 ganger hver med mobilen..
Ble så leii oss du du ikke vant !!
:(

malin00lie.blogg.no sa...

FAEN! du BØRDE ha vonne !! du e jo best !<3 forsett å lag så go musikk, digge dg !<33

malin00lie.blogg.no sa...

Kan du blogga mer snart ??<33