mandag 19. juli 2010

tilfeldige bilder pt HOVE 2010

Hove var digg. Vi fikk tatt en liten båttur. Naturelskerene Vågard og Dragi var i sine ess.

V : Jeg identifiserer meg med denne anden.
V: Ser du hvordan de små endene hermer etter den? Helt siden barnehagen har jeg vært en trendsetter, i klesveien, rettskriving og alt!
D: MMM.
V: Serriøst mann, eg leder an som en lederand shant.
D: MMM.
Litt lenger fremme i båten koser Girson seg og øver til en Ralph Lauren reklame. #tysonbeckfordmoveover
Kapteinen. Altfor fet fyr. Seinere dro han med seg en dame som absolutt skulle fortelle hvor mye jeg suger på radio. Håper bare jeg ikke suger like mye som den samtalen. Men kapteinen sjøl var det bare god stemning på.

Store Preferanse P kuleran bak tauene. Forresten, Store P har vært sjømann en gang i tiden. Langt vekke på de syv hav. #blæææsterde
#unge
#heite
#gate-
#flammer
Takknemlig jobb å være fotograf for denne gjengen. Yelawolf + Ghetto Vision + Julian og NMG/G-huset.
Yela er en ung heit gateflamme.
Jon Iver er en ung heit gateflamme
Du vet Jon Jon er en ung heit gateflamme.

Store P og Sheikhen.
Kan noen lage GIF av disse tre? #GIF
Seriøst, Store P er en GIF artist. har så mange bilder som kunne vært GIF klassikere. skulle laget GIF for P sjøl hvis jeg bare var ennå litt mer DIY på EDB.
Unge L smørblid og god på seinkvelden.

6 kommentarer:

Thorbjørn sa...

visste ikke hvor rask du ville ha den:
#gif

http://img191.imageshack.us/img191/7012/desktop1.gif

Anonym sa...

hahaha, digg.

mer, mer, mer!

Anonym sa...

Alt for kjapp! Store P e mer seeeeig!... sånn her:

http://picasion.com/pic26/c1c06f779da29c5faa6457c8a57872b8.gif

Anonym sa...

kan jeg få et helt ærlig svar fra deg når jeg spør om du ikke begynner å bli jæla lei "rett opp og ned", Lars?

Mathea Monclaire sa...

åååååå, hove!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Eyman,,, kallas kamera bruke du?