lørdag 17. juli 2010

tilfeldige tanker pt direkte fra en million i mine drømmer

Jada, så jeg fikk ikke en million av A-Ha da. Men det var en ganske pussig opplevelse uansett. Her er noe av det jeg tenkte da jeg stod skulder til skulder med Casiokids. Ja, Casiokids. De som stakk av med millionen altså.

-Sist uke på VG Lista i Trondheim sa vi til noen i NRK at de burde sjekke opp arbeidstillatelsene til de to britene i a1. De har jo vært i Norge ganske lenge nå, og er sikkert ulovlige innvandrere. Denne uken var de ikke på topp20 konserten! Har de blitt deportert? #justhavinalaugh

-Nå roper alle barna navnet mitt, haha, er folkets favoritt ihvertfall...

-faen kan det være jeg vinner? alle tror jeg vinner, det er kommet til punktet at nå tror jeg at jeg tror jeg vinner selv.....

-Hvis jeg vinner denne millionen nå, skal vi spandrere en ny imagekonsulent til Chand.

"Casiokids!"

-HÆ!?!?!

-Ka faen e det du driver på med med det der kameraet no!?!?

-FUCK DEN DER FISHEYELINSEN DIN.

-Sheikhen ser ut til å pønske på en måte å stjele sjekken #haha

-HÆ? må vi spille no rett etter dette?

-Tydeligvis. Snakk om "Rett opp og ned" #rettoppogned #akkuratsomenskutthjort

-Puffy is good, but Wu-Tang is for the children shant...

-Glem den millionen, eg finner en annen.

-Tilbake til FLAX loddene!

-Tilbake til ... : fortsettelsen

15 kommentarer:

Anonym sa...

"Puffy is good, but Wu-Tang is for the children ...!"

noen skulle tatt ansvar, og gjenskapt dette magiske øyeblikket!

hanne m sa...

faen jævlig skuffet. greit nok, casiokids er bra, men du er bedre.

Trude sa...

hahah, kjipt! lykke til med skraping.

Julia sa...

haha :) Jaja, du har jo humoren i behold i alle fall. Jeg synes du er flink, og det er mmin lillesøster på tre år enig i også :D

Aleksine sa...

FYI: om du lurer på hvorfor seertallene på "gi meg noe bass" musikkvideoen på youtube har fordobla seg i løpet av natta er det bare fordi jeg trykker på replay hele tiden

og jeg er med å spleise på den imagekonsulenten til chand - anytime

Lars Vaular sa...

hanne:

si det til morten harket ;)

trude:

jeg tror jeg må kaste loddet og bare finne på en million selv.

julia : hils din lillesøster og si takk:)

aleksine : oi, jammen ivrig. du har jo blogg, kanskje vi kan gå for en billig versjon og bare ansette deg og la deg skrive blogg om det?

Anonym sa...

Omg!
Kan bare ikke tro det!!!
Lars Vaular jeg er en kjempe stoor fan av deg!!!!
Jeg og en vennine har laget en fan klubb om deg!
Kan bare ikke tro at noen hater deg??

Anonym sa...

Haha, du har er bare rett og slett GENIAL! #justhavinalaugh,
#akkuratsomenskutthjort

Kommer nok en mill din vei, og om jeg noen gang treffer på deg skal du få et skrapelodd av meg :)

Aleksine sa...

k, greit da.
men jeg krever at jeg skal få lov til å ta minst 346346 bilder av alle de randome tingene jeg gjør i løpet av dagen og ha sånne konkurranser hvor jeg premierer ut ting jeg vil kvitte meg med - sånn som Ricky Martin cdn fra 5 kl.
Og om bloggen blir skikkelig poppizzzz så kan vi skaffe deg den millionen i samme slengen.

Lars Vaular sa...

ja glem disse millionkonkuransene, vi bygger bare bloggherredømme!!!

Aleksine sa...

hear hear!
btw kjøpte plata di istad siden jeg ble lei av å trykke på replay.
ur welcome. hø hø

hanne sa...

du er meg en god en.

Anonym sa...

Lars Vaular jeg er en stoor fan av deg!
Du har drit brae sanger og er kul!
Jeg hadhe blitt kjempe glad hvis du svarte på komentaren min! =)
Klem meg din stoore fan!

Jojoo sa...

Du er ganske god på det med bloggingen Lars, jeg er innom her hele tiden, men tør aldri legge igjen noen kommentar siden du får så mange "ammagad du er totally awesome og jeg digger deg hardt" kommentarer. Gidder ikke være en av de. Du vet ;)
Men jeg leser hvertfall.
Sykt at du måtte spille rett etter at du "tapte". Og... sykt at du ikke fikk millionen egentlig, jeg var sikker på den var din. Sikkert derfor du måtte spille rett etter også, de hadde sikkert forventet en seierssang hehe.
Men ok nå har jeg fått sånn til å scrolle med på siden her så jeg tar det som et tegn på at det er på tide å avslutte noe som holder på å bli en alt for lang kommentar. Skulle egentlig bare si at jeg er fast leser. Sporet visst av litt. Woops.

Marianne sa...

kjedelig at du ikke vant, jeg var helt sikker på at du kom til å få den! :/

ellers må jeg bare si at den nye cden din er sommerens beste kjøp for min del, hører på den hele tiden, utrolig mye bra musikk! :)