torsdag 26. august 2010

Skal jeg være med i videoen?


Her holder jeg lyset. Vi lagde dette lyset ved å montere en vanlig rislampe fra IKEA på en jernstang Andrew hadde i kjelleren sin. Seriøst, du kan lage en spillefilm med et lite kamera og denne rislampen. Beste lampen i verden. Seriøst.

Okei.

Jeg ville egentlig ikke være med i videoen til "En eneste", og var skikkelig fornøyd med å bare kunne hjelpe til med å lage den, holde rislamper og sånn, istedenfor å være foran kamera og skape meg. Jeg har vært foran kamera i alle videoene mine, det begynner å bli litt kjedelig for meg. Men etter at kingsize skrev om videoen på mandag har jeg fått mye epost og meldinger på facebook med spørsmål om hvorfor jeg ikke skal være med, og det er mange som er skuffet. Hvorfor skal du ikke være med? Er du blitt lei av deg selv? Har du ikke respekt for fansen din? Alle mulige rare spørsmål. Andrew maser også.

Hva syns dere, skal jeg bite i det sure eplet? Skal jeg være med i min egen video?

enkle ja og nei svar mottas med stor takknemlighet.

52 kommentarer:

Remitosh sa...

nei

Sivilarbeider Petter sa...

ja. ikkje selvfølgelig, men ja.

Anonym sa...

ja!!

Anonym sa...

Nei

Anonym sa...

ja....


ikke fordi folk sier at du skal det, men fordi jeg tror det blir cool med deg i denne musikkvideoen.

den er jo følsom, tør du ikke kanskje ;)

Anonym sa...

Ja.

Jonas sa...

nei

Anonym sa...

Ja!

Anonym sa...

mais oui!

Anonym sa...

Ja... come on det blir fint!

Overfina sa...

Neh. La 16-åringene være fred. Borderline ulovlig sånt der.

Nelly sa...

JA - som random statist.

Anonym sa...

Gjør nå hva du selv vil. Nå ser jeg ikke særlig på videoene uansett, så jeg er kanskje ikke i målgruppen.

Blir det poll om hvilke beats du skal velge og tekstlinjer i fremtiden også?

Siv sa...

ja

Anonym sa...

JAA!!!

Jeea sa...

bli med!

Anonym sa...

ja :)

Anonym sa...

nei. ikke som rislampeholder

Anonym sa...

Gjør som du selv vil!

silje sa...

JA

eir eller geir? sa...

jepp. porque no?

Ingvild sa...

Ja

Anonym sa...

Nei, la den snakke (synge/rapper/etc) for seg selv. Prøv noe annet.

Anonym sa...

nei, prøv noe nytt.

Lars Vaular sa...

JA!

men prøv noe nytt som de skriver over.

Anonym sa...

Nei. Vær litt mystisk nå Lars, kjør en Gorillaz!

Uansett, så er du er en trend setter!

Anonym sa...

JA FOR FAEN!!!!

Vegard sa...

Veldig usikker Lars.
Veldig...

Anonym sa...

ja ditt pene dyr

Anonym sa...

gjør det du selv vil :)
videoen blir sikkert bra uansett!

Anonym sa...

Gjør det du føler for. Syns det hadde vært tøft om du var med, men ikke gjør det bare for å glede andre, du må/bør jo ville det for å gjennomføre det.
- Thea

Anonym sa...

du må jo ikke nødt til å mime at du rapper, du kan jo bare være der og gjøre noe anna :D

fikk forresten ikke sett deg på semesteroppstarten på UiS, jeg sov! hadde jeg visst du skulle være der, hadde jeg stått tidlig opp for å være der og torturert meg gjennom taler og masse snakking. men som sagt, jeg sov, noe som også egentlig var litt digg...

Hilsen Martine som skal se deg neste gang du kommer til Stavanger! :F

m sa...

nei, gjør det din egen greie.. men den får nok mer visning hvis du e med liksom

Anonym sa...

ja

lily sjølama sa...

kanskje
du kan ta en truse på hodet og løpe skrikende forbi i bakgrunnen i en random scene

Anonym sa...

neeeeeeeeeeeeeej

Anonym sa...

jaaa

Anonym sa...

Ikke vær med, tror det kan bli ganske fett.

evt lag to versjoner

Anonym sa...

JA. om du ikke er med i din egen video, kunne du like godt lagt musikken oppå en kortfilm du hadde funnet på youtube fra før av. Vær med!

iselin sa...

joo, du må være med!

Anna sa...

Ja

Bjønn sa...

Ja, men kanskje en mindre rolle i videoen

Kristin sa...

Nei! Altså, har ikke noe i mot å se på deg og musikkvideoen hadde sikkert blitt awesome med deg i - men jeg syns du skal gå for det du vil. Ikke bøye deg for mengden. Hvis du er fornøyd med være med å lage videoen og ikke føler noe kall til å bli med, så synes jeg du ikke skal det. Do your own thing, you can't please everyone :)

Kristin sa...

* Hvis du er fornøyd med å være med å lage videoen og ikke føler noe kall til å være med i den, så synes jeg ikke du skal det.

Anonym sa...

Synes absolutt du skal være med i videoen! Ble litt småskuffet når eg leste at du ikke skulle det, du ser bra ut og vi vil se deg med!

Ta gjerne med eksen din også, på verset som handler om henne! he he

Anonym sa...

ja, vil du skal være med i videoen :) ellers virker det bare som hvilken som helst random video som kunne vært laget av fans..

blir mye mer "offisielt" og mindre "slurvete" hvis du er med i videoen ;) dessuten synes jeg du tar deg bra ut foran cam! stemmer definitivt JA!

men for all del, følg hjertet!

Iselin Silvana sa...

Nei
eller
Ja, ha ein tilfeldig birolle.

Anonym sa...

nei for alt i verden
NEI vær så snill
la oss slippe

Anonym sa...

Ja.

vågard sa...

eg kan spille deg...

Phoebe sa...

Nei vet du, det der må du nesten bestemme selv. Det er musikken som teller. Ikke trynet (tror jeg). Skal se videoen enten du er med eller ikke. Så det så!

Anonym sa...

ja mann